ADC

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:06:14 CET 2004

Dobrý den,

no tato metoda je odzkoušená, samozřejmě je třeba dodržet některé zásady,
ale vše funguje. Vaše obava z tepelné závislosti je asi neopodstatněná,
snímače tlaku (nemyslím nějaký bastl ale komerční výrobky) jsou již dost
"vymakané". Navíc teplota měřeného média (pitné vody) kolísá jen málo,
zhruba od 3 do 15 stupňů a teplota okolí snímače při umístění v budově bude
také celkem v pohodě.

	K druhé námitce, že při otevření kohoutku výrazně poklesne tlak ve
vodovodním řadu musím říci, že přívodní potrubí u paty domu musí mít
odpovídající průměr - světlost (pokud je celý hotel připojen půlcoulkou tak
jim není pomoci....). Snímač by měl být umístěn na hlavním potrubí, tam jsou
rázy minimální. Navíc pokud jsem pochopil tak měl být signál ještě v něčem
zpracován (asi v uP) tam lze naprogramovat softwarový filtr. Další řešení je
použít snímač tlaku s vestavěným procesorem (již zmiňovaný XML-....)

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE