odruseni

Miloslav Kazda miloslav.kazda
Středa Březen 17 12:06:11 CET 2004

Mel jsem stejny problem, vyresil jsem to odizolovanim stineni anteny,
signal pro radio je dostatecne silny i bez pripojeneho stineni. Pak
jsem mel jeste video výstup z grafiky pripojen do televize a delalo to
takove pekne pruhy, tak jsem si koupil symetrizacni clen pro antenu,
sundal puvodni vinuti a navinul nove traficko v pomeru 1:1 (nekolik
zavitu tenkou dvojlinkou, kazdy vodic jedno vinuti). To funguje bez
problemu, ze subjektivniho pocitu se kvalita obrazu nezmenila.

Miloslav Kazda
                             miloslav.kazda@volny.cz