Snimac pro hudebni nastroj

Ing. Erik Mádle madlee
Středa Březen 17 12:06:11 CET 2004

AR B1/91 (modre) je cele venovano elektrickym kytaram a jejich
prislusenstvim. Krom obvodu pro zpracovani signalu z kytary
(ruzne efekty, zesilovace, dokonce bezdr. prenos), je tam pekne
popsano i nekolik typu snimacu (vetsinou indukcnich).

Erik Madle
LFUK-HK

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.215 / Virová báze: 101 - datum vydání: 16.11.2000