Re(2): meric prutoku paliva
"Peresini Vladimir"@regina.gin.cz
Peresini Vladimir
Středa Březen 17 12:06:10 CET 2004
Prosim, neviete poradit, ako sa napichnut na tento signal u motoru 1,4i u
Citroen Berlingo?
vladimir.peresini@icl.sk
David Burda (5. 1. 2001 10:44):
S presnosti mereni spotreby u "strikacek" to nebude tak zly. Jedinej problem
co sem mel tak byl zjistit prevodni vstah (konstantu) mezi dylkou otevreni a
mnozstvim vstriknutyho paliva. U kazdyho ayta to muze bejt jiny.
----- Original Message -----
From: Vena Kovar <vkovar@zlatestranky.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, January 05, 2001 8:24 AM
Subject: Re2: meric prutoku paliva
> > Jednu dobu sem si s tim hral, meril sem prutok neprimo merenim dylky
> > otevreni vstrikovacich ventilu a diky konstantnimu tlaku v palivovim
> potrubi
> > (+-) i mnozstvi spotrebovanyho paliva. U klasickejch starejch
karburatoru
> se
>
> Mereni tlaku v sacim potrubi u karburatoru, je pokud vim dost nepresne,
jak
> tu ostatne probehlo.
> Jak je na tom mereni delky otevreni vstrikovaciho ventilu u strikacek ? Je
> alespon toto skutecne "realna spotreba" (+/-) ? Teorie mi rika, ze pri
> zanedbani tlaku pred ventilem ano, ale co na to praxe ? Mate nekdo
referenci
> ?
>
> V Amaru bylo pred nejakou dobou mereni spotreby prave na tomto pricipu
> postavene na Atmelu. Mam take jakysi soft, co komunikuje (udajne) s
> pocitacem zapalovani a taha z nej ruzne okamzite udaje, mezi nimi IMHO i
ten
> cas otevreni. Ostatne tu to take probehlo, jde o WV/Skoda, tester VAG atd
..
> Dekuju vsem z konfery, co mi tenkrat pomohli tohle najit.
> Jen jsem to zatim nemel cas vyzkouset.
>
> Diky
> Vena Kovar
>
>
Další informace o konferenci Hw-list