Re(2): meric prutoku paliva

David Burda d.burda
Středa Březen 17 12:06:10 CET 2004


No profi reseni je pouziti Hallovy sondy prichyceny na privodni drat k
ventilu. Da se sehnat priblizne za 150,- primo u vyrobce (je soucasti sady
palubniho pocitace pro Skodu Felicie). Je-li zajem adresu sezenu.
Levnejsi spusob je prerusit izolaci a sosat primo ale ma to jednu nevyhodu,
je nutny dodelat poradny ochrany predevsim proti napetovejm spickam ktery
byly na Formanovi okolo 80V (ovladaci napeti ventilu je +- 12V podle stavu
baterky).
Jeste me napada jedno reseni. Nejlevnejsi a nejcisci je sosat informace
primo s ridici jednotky. Nevim sice jestli ma vyvedeny primo kopirovany
vstrikovaci impulsy ale nektery ridici jednotky (treba Mono-Monotronic od
Bose) meli na jednom fousu impulsy jejichz strida se menila v zavislosti na
zatizeni motoru.
----- Original Message -----
From: <"Peresini Vladimir"@regina.gin.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, January 05, 2001 12:40 PM
Subject: Re(2): meric prutoku paliva


>   Prosim, neviete poradit, ako sa napichnut na tento signal u motoru 1,4i
u
>   Citroen Berlingo?
>
>   vladimir.peresini@icl.sk
>
> David Burda  (5. 1. 2001  10:44):
> S presnosti mereni spotreby u "strikacek" to nebude tak zly. Jedinej
problem
> co sem mel tak byl zjistit prevodni vstah (konstantu) mezi dylkou otevreni
a
> mnozstvim vstriknutyho paliva. U kazdyho ayta to muze bejt jiny.
> ----- Original Message -----
> From: Vena Kovar <vkovar@zlatestranky.cz>
> To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
> Sent: Friday, January 05, 2001 8:24 AM
> Subject: Re2: meric prutoku paliva
>
>
> > > Jednu dobu sem si s tim hral, meril sem prutok neprimo merenim dylky
> > > otevreni vstrikovacich ventilu a diky konstantnimu tlaku v palivovim
> > potrubi
> > > (+-) i mnozstvi spotrebovanyho paliva. U klasickejch starejch
> karburatoru
> > se
> >
> > Mereni tlaku v sacim potrubi u karburatoru, je pokud vim dost nepresne,
> jak
> > tu ostatne probehlo.
> > Jak je na tom mereni delky otevreni vstrikovaciho ventilu u strikacek ?
Je
> > alespon toto skutecne "realna spotreba" (+/-) ? Teorie mi rika, ze pri
> > zanedbani tlaku pred ventilem ano, ale co na to praxe ? Mate nekdo
> referenci
> > ?
> >
> > V Amaru bylo pred nejakou dobou mereni spotreby prave na tomto pricipu
> > postavene na Atmelu. Mam take jakysi soft, co komunikuje (udajne) s
> > pocitacem zapalovani a taha z nej ruzne okamzite udaje, mezi nimi IMHO i
> ten
> > cas otevreni. Ostatne tu to take probehlo, jde o WV/Skoda, tester VAG
atd
> ..
> > Dekuju vsem z konfery, co mi tenkrat pomohli tohle najit.
> > Jen jsem to zatim nemel cas vyzkouset.
> >
> > Diky
> > Vena Kovar
> >
> >
>
>
>






Další informace o konferenci Hw-list