Rozhraní telefonů Nokia...

Homolka Václav homolkav
Středa Březen 17 12:06:09 CET 2004

No nechci tu delat chaos, ale ktery z telefonu za 2.000 Kc ma HSCSD, WAP,
SIMROCK, VJAVA atd..... Pak by se take dalo koukat na velikost, vahu, vydrz,
a spolehlivost !!!

S pozdravem Venca

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Petr
Pivoňka
Sent: Friday, January 05, 2001 6:39 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Re[2]: Rozhraní telefonů Nokia...

To taky nechapu, ale nejak se ty penize do obehu musej dostat. Ale stejne si
myslim, ze nahrani noveho loga ci cokoliv podobneho mi cenu tezko
zdesetinasobi.
 PetrP

>>> afilip@gmx.net 4. leden 2001 22:07:07 >>>
Hello Petr,

stoeda, 3. ledna 2001, you wrote:

Proc nektere mobily stoji 2000,-  a nektere 20000,- ? Dovolas se s
nima lepe, nebo dal ? Mas slevu na hovory.... ?

PP> A dovolas se lepe nebo dal? Pripadne mas slevu na hovory nebo lepsi zvuk
? Pripadne k cemu je to vsechno dobry.
> [...]

PP> odblokování? Mu3u nabídnout svoje zku1enosti. Konkrétni s tou 3210 jsem
u3
PP> udilal skoro v1echno, co se na ní dá vylep1it, odblokování, aktivace
vibrací
PP> (a3 na ten motorek, kterej tam chybí, mimochodem, kde se dá sehnat
PP> nejlevnij1í?), aktivace dvou dal1ích her, nahrání uvítacího loga,
nahrání
PP> loga operátora, vlastní vyzvánicí melodie, aktivace Netmonitoru a to je
asi
PP> tak v1echno. Jo, je1ti vlastní obrázková zpráva.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313