laserove ukazovatko

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:06:08 CET 2004

Bude to fungovat podobne jako hologram, bude tam nejaky velmi jemny obrazec,
na nemz bude laserovy svazek
difraktovat (bude se ohybat, viz vlnove vlastnosti svetla, interference,
...) jako na mrizce. Akorat difrakcni obrazec nebudou cary jako u klasicke
mrizky (paralelni vrypy) ale neco hezciho :-)
Jiri Libra