Robot

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:06:07 CET 2004

Zdravim kutily,
jsem v teto konferenci novy a nemam skoro zadne zkusenosti s mikroprocesorama
(delal jsem jenom TTL obvody). No a chtel bych si postavit takoveho
jednoducheho robota (pro zacatek by stacilo aby to sledovalo nakreslenou caru -
i kdyz to je uz zalezitost programu) ale nevim jak zacit. Napr. kdybych chtel
pouzit obvod x51 se kterym mam nejake ty zkusenosti ze skoly (spis programovani
nez zapojeni) co bych k tomu vsechno potreboval. Predstavoval bych si to tak ze
by se dal obvod naprogramovat primo v patici desky (ktera bude na robotu) a
programator (nebo pocitac) by se pripojit pres seriove rozhrani (COM1,2). Ale
problem je ze vubec nevim jak zacit (jaky udelat programator, jak dosahnout
toho aby se program udrzel 'v pameti' i po vypnuti pristroje, aby bylo
programovani rychle atp.).
Muze mi prosim nekdo poradit nebo dokazat na slusny link kde by se tohle
vsechno popisovalo (obecne pro x51)?

Moc dik
Michal Grunt