TR-4805

Peter Bosnak peter
Středa Březen 17 12:06:07 CET 2004

 Dobry den.

 Uz som tuto ziadost asi pred rokom zverejnil ale bez uspechu.
 Nutne potrebujem schema,alebo servisny manual od madarskeho meraca
charakteristik tranzistorov TR-4805Je to velmi dobry pristroj ale mi tam
preraza niekde Uc.A merat v dnesnej dobe tranzistory iba do Uc=60V nie je
to prave.Uz som to dvakrat otvoril,ale vzdy som to vzdal,lebo je to tak
komplikovane a obsahuje nezname suciastky,ze si na to bez schemy netrufnem.
 Pomohlo by mi,keby niekto poznal URL vyrobcu,predtym sa to volalo
Hiradastechnika,alebo nejake madarske URL tykajuce sa elektroniky a
bastlenia.
 Tomu,kto mi pomoze,budem strasne zaviazany.

       Peter