video

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 12:06:07 CET 2004

	Nevim, jestli Vasim otazkam dobre rozumim, takze se
predem omlouvam, jestli budu nudit.
	Barvonosny signal je, jak spravne uvadite, kvadraturne namodulovan
pomoci AM. Vezmu sinus a na nej amplitudove namoduluju chrominancni signal
B-Y, pak vezmu kosinus a na nej amplitudove namodulji R-Y. No a pak to
sectu a je to hotovy.
	U FM to jde jiste taky, problem muze byt v tom jak to demodulovat.
Priznam se, ze tohle NEVIM - at nekdo poradi.
	Co se tyce te predmagnetizace, lze rici ze predmagnetizaci je
vlastni jasovy signal.

	S pozdravem

			Martin Plsek