Robot

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 12:06:07 CET 2004

> Spis si napred nejak vymysli, jakym zpusobem chces tu nakresnelou caru
> sledovat - lili prevod opticke informace na elektrickou, nebot pokud bys to
> chel resit pres kamera+dsp (popr. nejakym zpusobem emulovany), tak by to
> chtelo doplnit si znalosti o mnohem vic, nez jsou x51.

Staci opticky s par snimaci (infra), chci to udelat co nejjednoduseji.
Vim ze se toho budu muset jeste hodne naucit protoze o
mikroprocesorovy technice nevim skoro nic (no neco malo jo, ale da se
to povazovat za nic) takze bych radeji delal neco z ceho by byl
'uzitek' a nejaky pobaveni nez blikatka, troubitka atp. toho jsem si
ve skole uzil dost.