Robot

tsveta@centrum.cz tsveta
Středa Březen 17 12:06:07 CET 2004

Kdysi jsem hodlal postavit neco podobneho, bohuzel mi na to nikdy
nezbyl cas. Schromazdil jsem ale tenkrat dostatek materialu pro
vyrobeni ruznych robotu, dokonce i nejake programy pro simulovani
logiky chovani robotu. Jelikoz ale delam spis do PICu, je to
hlavne pro ne. V pripade zajmu muze nejake informace umistit
nekam na i-net, musite ale vic specifikovat o co mate zajem,
vsechno to totiz zabira celkem dost mega.
 Mym snem tenkrat hlavne bylo udelat nejaky funkcni "radar"
kterym by si robot osahaval okoli. Predstava byla ultrazvukove a
infra cidlo na otaceci plosine ovladane krokovym motorem s jemnym
vzorkovanim. Vznikly obraz by se pak ukladal do pameti a
vyhodnocoval. Chtel jsem tak docilit aby si robot umel udelat
jakousi mapu mistnosti a podle ni pak jezdit. Dodnes ale nevim,
zdali je vubec takovy radar konstrukcne mozno udelat.

K chatování je tu http://www.XChat.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz