Robot

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 12:06:07 CET 2004

> Zdravim kutily,
> jsem v teto konferenci novy a nemam skoro zadne zkusenosti s
mikroprocesorama
> (delal jsem jenom TTL obvody). No a chtel bych si postavit takoveho
> jednoducheho robota (pro zacatek by stacilo .....

Patrne se ozve firma MiTe z Hradce Kralove se svymi UCB/PICx, to by bylo asi
to prave pro vas, akorat ze je to ponekud drahe. Neco podobneho nabizela i
jina firma (mikropocitac s implementovanym vyssim jazykem, programovany z
PC) odnekud z Blanska, ale s tim nemam zkusenosti.

Jinak co kdybyste to pro zacatel zkusil tak, ze na robotovi budou jen
koncove obvody a ridit to budete po kabelu z PC, napr. pres paralelni port,
ridici mikropocitac dodelate, az si overite funkcnost robota.

Kotlaba