Robot

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:06:06 CET 2004

Znam jednoho kluka ktery vlastni kreditku a normalne si to objednava... (ne
elektroniku, ale knizky z amazonu). Ja si myslim ze u nas by ty solarni clanky
a motorky o moc nejvejsi nebyli (spis naopak). Akorat rikal ze za postovne
(alespon v jeho priprade) chteji kolem 20-40$, ale domluvit se ve vice lidech
tak by se to asi vyplatilo (kdyz se to u nas da spatne sehnat nebo se to neda
sehnat vubec).

Miniaturni motorky se prece daji 'vybrakovat' s nimiaturnich modelarskych serv,
ne? Stoji od 300 do 1200Kc (podle velikosti ale daji se sehnat i stari kousky
treba se spatnou prevodovkou s funkcnim motorkem)

Koukal jsem se do ceniku GM a maji tam plno solarnich clanku a panelu:
solarni clanek 0.45V 1000mA
solarni clanek 0.45V 200MA
solarni clanek 0.45V 400MA
solarni clanek 0.45V 800MA
solarni panel 3V 0.1A

Ceny jsou okolo 50-250Kc (zde uvadene clanky) jinak maji v nabidce i clanky za
5000Kc a vice ale to zde asi nema smysl uvadet.