Ovladaci panel pro autoradio

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 12:06:06 CET 2004

Nerad radim zrovna Vam nebot svymi zkusenostmi Vam nesaham
ani ke kotnikum. No ale kdyz uz jsem se do toho dal:

Mel jsem podobny problem (s radiem ne s manzelkou) a kdyz jsem se ptal
v autorizovane opravne u Philips kolik by stal panel, neveril
jsem vlastnim usim ( Podotykam, ze se jedna pouze o pasivni panel POUZE s
tlacitky.)
Po sdeleni ceny, jez byla temer
shodna s celym radiem, jsem stravil s radiem jedno odpoledne a
obkreslil metodou pokusu a omylu matici.
Nasledovaly dve male desticky z kuprextitu a 8 tlacitek z 3.50Kc
Udelal jsem to tak, ze na vrchni desticce jsou tlacitka a na spodni,
ktera je asi tak o 1cm dal jsou kontakty. Cele jsem to zalil
kolem dokola tafixem (takova ta pruhledna zalevaci hmota.
Panel je vyndavaci a plne funkcni. Je pravda ze od te
doby ho manzelka nechala uz mnohokrat v aute a jeste
nikdo ho neukradl :-))))

Martin