routing pod windows 2000

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:06:06 CET 2004

U WinNT bylo v Control panelech v nastaveni site, u TCPIP ficura Enable
routing. Standardne bylo myslim vypnute. Neznam W2K, ale prikazem route to
asi zapnout nepujde, bude potreba to nahledat v nastavenich OSu (Control
panel, registry atd.). Prikazem route jenom urcis, kudy na ktere adresy.
Dost by mne prekvapilo, kdyby W2K neumely routovat, pry umeji routovat i W95
a W98, kdyz se kdesi v registrech cosi zapne.

WinRoute a dalsi by ale mohly byt uzitecne quli ochrane site proti utoku
pres ten bezdrat. To je ale trochu jinsi zalezitost a WinProxy je pry dost
derava.

Vena Kovar