Graficka jednotka XY 4140 k PC ?

Ales Kohout kck
Středa Březen 17 12:06:05 CET 2004

> Pokud je tento plotr podobny minigrafu Aritma, mozna, ze by se daly pouzit
> ovladace pro nej, je to na www.simandl.cz

Ja mam doma Minigraf 0507 pripojeny k PC. Ten kamaradum plotr jsem jeste
nevidel, ale dnes jedu domu, tak se na nej mrknu jak vypada. Ale zda se mi,
ze kdosi z teto konference mel taky to XY xxxx (nevim, jestli to same cislo)
zarizeni, posilal jsem mu dokumentaci + soft od Minigrafu. Pak mi napsal, ze
na to XY xxxx neco nasel a zda se mi, ze tam to ovladani bylo trochu jine,
ze tam nebylo klasicke 3 piny na smer X, 3 piny na smer Y a 1 pin na zvedani
pera jako u Minigrafu, ale ze tam bylo neco ve smyslu, 1 pin pero, 1 pin
krok, 1 pin smer (+/-) a 1 pin smer (x/y). Ale mozna se mylim.

Ales