Graficka jednotka XY 4140 k PC ?

Jiří Škopík jiri.skopik
Středa Březen 17 12:06:05 CET 2004

Je to presne tak. Jeste je tam jeden drat obousmerny - jednak se s nim plotr
inicializuje, jednak se da zjistit, jestli je inicializovany. Mel jsem ho
pripojeny ke Spektru (jeste ho mam schovany), ale je to myslim model XY4150
(nevim, cim se to lisi). Mam pocit, ze jeste existoval typ XY4160, ktery mel
procesor a ovladal se nejakym standardnejsim zpusobem (HPGL). Dost jsem se s
tim vyblbnul, ale k PC jsem to jeste nepripojil, i kdyz uz me to nekolikrat
napadlo. Myslim, ze by to slo v pohode na LPT. Docela me zajima vysledek
tehle debaty.

Jiri Skopik