Graficka jednotka XY 4140 k PC ?

Jiří Škopík jiri.skopik
Středa Březen 17 12:06:05 CET 2004

Vzhledem k neexistenci standardu je vhodne zapojeni temer jakekoliv. Problem
bude spis SW. Pokud uz nejaky existuje, je samozrejme prakticke zapojit to
stejne, ale mohlo by to chodit treba na LPT takto:
D0(pin2) - pero
D1(pin3) - krok
D2(pin4) - X/Y
D3(pin5) - +/-
SLCT(pin13) - init
a jeste by to chtelo kvuli obousmernosti toho init signalu odpor
(470R?-mozna kecam) mezi SLCT a D4(pin6)

Da se to ale vymyslet temer libovolne.
Jiri Skopik