Ako nastavit CD prehravac

Ivan Feno feno
Středa Březen 17 12:06:05 CET 2004

Prajem dobry den,
Vlastnim CD prehravac SHARP DX110. Vyrobeny 96, moc nepouzivany.
Casom zacal mat problemy s detekciou CD, pripadne s prehranim prvej stopy.
Niektore "palene" CD cita lepsie ako originaly.
Mechaniku som vycistil, premazal, optiku vycistil, je to trosku lepsie, ale
nic moc.

Problem bude asi v nastaveni elektroniky, pripadne vo vyladeni trackovacieho
regulatoru. Dufam ze laser uz nie je "za svojim horizontom".

Neviete mi prosim poradit ako to nastavit, pripadne ako zistit kde je
problem?
Na suporte je vedla laserovej "krabicky" jeden plosak s jednym trimrom. Je v
krajnej
polohe a este som s nim nehybal.
Na zakladnej doske je asi 8-10 obvodov SHARP a Yamaha.

Vdaka za kazdy tip,
Ivo.