Ladeni kanalu na JVC

Igor Sedlák Aigor
Středa Březen 17 12:06:04 CET 2004

Ahoj,

Mam mozna trochu stupidni dotaz. O vanocich jsme si nadelili novou TV od JVC, a nedari se mi na kabelu naladit CT2. Presneji receno automatika ji nenaladi vubec, a rucne se to nepodari doladit. V jemnem doladovani se dostanu sice uz na kvalitni obraz i zvuk, ale chybi stale barva, az dojdu na konec stupnice. Pak musim uz prepnout kanal a tam uz je to zase "ZA", takze barvy jsou, ale obraz je rozhozeny a zvuk zacina sumet. Takze mame bud CB CT2, nebo nic. Ostatni stanice v pohode.

Zajimalo by me, co by se s tim dalo delat. Jako opravu me to tezko asi
kdo vezme - je technicky v poradku, s rozlozenim frekvenci na kabelu
taky asi tezko co nadelam, tak asi snad nechat si "uvnitr" neco seridit, aby ten kanal byl videt "jinde" ne ? Ale zase prijdu o zaruku. Jinak TV je z norm. obchodu, zarucak, cesky manual, atd.

Nebo jedine smula, a vybrat jiny typ ?

Poradte prosim co mam delat.

Diky, Aigor.

WWW stránky zdarma na http://www.sweb.cz