Graficka jednotka XY 4140 k PC ?

Jiří Škopík jiri.skopik
Středa Březen 17 12:06:04 CET 2004

Tak jsem doma vystrachal originalni dokumentaci k XY4150. Konektor je takovy
sroubovaci sedmikolik, na plotru je WK46248 (tusim ze samec) a protikus k
nemu je WK18034. Zapojene je to takto:
1. PEN - ovladani pera
   1 pero dole
   0 pero nahore
2. MOV
   Pri nabezne hrane vykona vybrany motor krok 0,1 mm
3. X/Y - volba motoru
   1 motor papiru
   0 motor voziku
4. +/- - smer otaceni
   1 vpravo/vzad
   0 vlevo/vpred
5. READY
   1 nepripraven
   0 pripraven
6. Zem
7. Neobsazeno

K tomu signalu READY cituji z dokumentace:
"Klopny obvod se nachazi ve stavu H, jestlize byla stlacena klavesa pro
rucni posuv na prednim panelu nebo byl zapnut pravy dorazovy spinac ve draze
voziku. V tomto stavu nelze spustit zaznamove pero. Do stavu L se obvod
preklopi pouze vnejsim signalem L (2mA) a to pouze v pripade, ze pred
pokusem o preklopeni stlacil vozik se zaznamovym perem levy dorazovy spinac
ve draze voziku. Pouziva se k nalezeni leve krajni polohy voziku, dale k
signalizaci zalozeni noveho papiru."

Jiri Skopik