Dialkovo ovladany vypinac svetla

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:06:03 CET 2004

V AR jednou byl i stmivac... kdyz se tlacitko na IR vysilaci drzelo asi pul
vteriny tak se zarovka pomalu zacala rozvecet, takze se dal nastavit jas
(stmivac byl realizovan pres jeden IO - stal asi 120Kc). Cely vyrobek byl
staven do klasickeho vypinace, problem byl akorat s vetsi tlumivkou takze
krabice na vypinac musela byt hlubsi.
Sam jsem zatim postavil IR vysilac s prijimac, ale nedotahl jsem to do konce...
vysilac mel dosah asi 8 metru a byl napajen 9V baterii. Prijimac byl napajen
primo z 220V pres nejaky "delic" takze nebyl potreba transformator.
Kdyby jste to AR hledal tak vypinac byl na titulni strance, ale je to tak 3
roky zpet (mozna i dele).
Jo a na vypinaci byla dotykova ploska ktera nahrazovala puvodni vypinac. Takze
jde asi o podobne konstrukce (ne-li stejne).