Regulator dobijeni v alternatoru ????

David david.poruba
Středa Březen 17 12:06:02 CET 2004


     Usmernovaci blok tvori v drtive vetsine alternatoru jeden celek, takze
vymena jedne diody by byla obtizna. Meni se proto cely blok a proto je tak
vysoka cena. Nejlepsi je sehnat si to a vymenit sam, tim usetris penize za
praci. Stejne tak regulator byva integrovan u novych typu vozidel do
alternatoru a pokud se poskodi, tak se meni cely, aby se zarucila dobra
funkce. Ovsem myslim, ze zaryty bastlir by dokazal opravit i nerozebiratelny
regulator.

                                      David


-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Radim
Götz
Sent: Thursday, January 11, 2001 8:54 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Regulator dobijeni v alternatoru ????


Nema nekdo zkusenosti ze subjektem??
Neni tu nejakej autoeletrikar.
V posledni dobe mam dojem ze opravari
aut jsou geniove (podle toho kolik si uctuji).
Za vymenu diody v alternatoru jsem zaplatil
800,- nevite kolik ta dioda normalne stoji ?
A ted to zlobi a tvrdi ze se musi vymenit cely
blok diod a regulator prej 2800 az 3500,-
Prej na stary japonce je to  normalni.
Mam to rozdelany a chci promerit ten
regulator ale nevim jak je to Hitachi TR1Z-65
mala plechova krabicka se 7 vyvody.

Diky za jakekoliv rady a nazory.







Další informace o konferenci Hw-list