polarizace mobilu

Ing. Erik Mádle madlee
Středa Březen 17 12:06:02 CET 2004

No, nechci Vas zklamat, ale ja bych rekl, ze je spis cirkularni.
Alespon u nekterych - videl jsem rozdelanou antenu BTSky - byla
tam soustava ctvercovych patchu, ktere se pouzivaji pro cirkularni
polarizaci. Take vzhledem k povaze mobilni komunikace, kdy mobil
drzite v jakekoli poloze, je cirkularni polarizace signalu
vyhodnejsi.

Kazdopadne na odstineni mistnosti bych pouzil radsi sit z jakychkoli
vodicu (staci treba tenky zvonkovy drat, po obvodu steny je vsechny
vodive spojit a celek uzemnit, uzly spojene byt nemusi). Zkuste nejdriv
jen na tu zed co je smerem k BTSce, kdyz Vam to nebude stacit, tak holt
na celou mistnost vcetne podlahy a pokud Vas nevyzenou tak i stropu,
cimz vlastne vytvorite Faradayovu klec...
Ted k roztecim: zalezi na tom, jakou BTSku tam mate (450, 900, 1800 MHz).
Obecne se tyto roztece voli zhruba lambda/10, takze pro nejhorsi pripad,
kdy jde o 1800 MHz BTSku to vychazi: 0,1666 / 10 = 0,01666m = cca 1,5 az
2cm, coz je dost husty...:)) Zkuste tedy treba dratenou sit, ktera se
pouziva
do kralikaren... Jen si overte, jestli jsou ty draty vodive spojene. Jestli
ne,
spojte je po obvodu a uzemnete jak jsem psal.

Podelte se pak prosim s nami o vysledky...

Erik Madle
LFUK-HK

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.215 / Virová báze: 101 - datum vydání: 16.11.2000