Regulator dobijeni v alternatoru ????

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 12:06:02 CET 2004


Diody odchazeji spolu s alternatorem pri odpojeni baterie za chodu motoru, napr.: z duvodu povoleneho kontaktu atd. Pokud neosetris pricinu, bude se zavada opakovat. Cena diody nehraje opravdu pri vymene roli. Regulatory jsou si dost podobne, v podstate pracuji na stejnem principu, bude fungovat jakykoliv 12V regulator, ktery se ti podari pripojit. Nektere regulatory jsou vestavene primo v tele alternatoru, nerozebiratelne spojene s drzakem uhliku, casto je to jeden integrac (napr. felda to tak myslim ma taky). Spousta vyrobcu vyrabi alternatory, ktere pojdou i k tvemu japonci, mozna bude problem s prirubou, ale ten je nejsnaze resitelny. U regulatoru by melo stacit mene vyvodu nez 7: kostra, +12Vz alt., kontrolka a vystup na buzeni. Nektery japonci (napr. Honda) si ridi palubni napeti z  ridici jednotky motoru (ECU) a podle potreby a stavu baterie reguluji dobijeni.
S pozdravem
Petr Pivonka

>>> radim2@infos.cz 11. leden 2001 20:54:12 >>>
Nema nekdo zkusenosti ze subjektem??
Neni tu nejakej autoeletrikar.
V posledni dobe mam dojem ze opravari
aut jsou geniove (podle toho kolik si uctuji).
Za vymenu diody v alternatoru jsem zaplatil
800,- nevite kolik ta dioda normalne stoji ?
A ted to zlobi a tvrdi ze se musi vymenit cely
blok diod a regulator prej 2800 az 3500,-
Prej na stary japonce je to  normalni.
Mam to rozdelany a chci promerit ten
regulator ale nevim jak je to Hitachi TR1Z-65
mala plechova krabicka se 7 vyvody.

Diky za jakekoliv rady a nazory.








Další informace o konferenci Hw-list