Obrazove digitalni senzory

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:06:01 CET 2004

Mne sa osvedcilo riesenie, ze ked nieco v zahranici najdem co by som chcel
kupit aj u nas, tak napisem priamo vyrobcovi mail so ziadostou o meno
distributora na Slovensku, prip. v Cechach. A naozaj si nepominam na pripad
zeby som odpoved nedostal. Oni ti zahnivajuci kapitalisti radi urobia obchod
aj v kusovom mnozstve. Babka k babce ...

PK.