Ladeni kanalu na JVC

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:06:01 CET 2004

Podle me zkusenosti je to (pro mne nepochopitelna) vlastnost TV JVC. Stejne
se chovaji asi 4 ruzne a ruzne stare TV JVC pripojene jak na kabelovku, tak
na klasickou spolecnou antenu ve dvou ruznych lokalitach v Praze. Zkousel
jsem u vsech postizenych pripojit i 37 cm Philips, ale ten chodi zcela bez
problemu. Zda se, ze JVC proste CT2 ignoruje.
--
Rotta