mp3 dekoder

Radim Götz radim2
Středa Březen 17 12:06:01 CET 2004

Dělal jsem nějake pokusy a došel jsem k tomuto :

Linux - 486DX4/100 4MB ram  konsolovy prehravac       - sekalo se to
MPXPLAY sice se pousti pod dosem ,ale prepne CPU do protect modu
na teto konfiguraci bylo prehravani plynule ,navic tento program umoznuje
nektere funkce ktere myslim dodnes neumi ani winamp.
Napr crossfade,pomaly nabeh hlasitosti zvuku a dobeh,funkce autolevel,
urcite to znate jedna mp3 je hlasita jedna je slabsi atd.
Navic ma v sobe podporu LCD displaye pres LPT + ovladani pomoci
joystiku.Takze co chces vic.
program lehce najdes altavistou.
Radim