mp3 dekoder

tsveta@centrum.cz tsveta
Středa Březen 17 12:06:01 CET 2004

Nekde na i-netu jsem kdysi nasel stranky presne o stavbe
funkcniho mp3 stolniho prehravace ze cd-rom. Bylo to rizeny
nejakym microprocesorem (presne si to nepamatuju, ale byl to
tusim nejaky atmel) a byl tam nejaky specialni dekodovaci obvod a
deska zdroje. Tot vse. Mam tu nekde ztazenou kompletni
dokumentaci, v pripade zajmu se pokusim dohledat tu www stranku,
nebo mohu dat tu dokumentaci do uschovny.

> Od: michal.grunt@iol.cz
> Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Thu, 11 Jan 2001 09:43:32 +0100
> Předmět: Re: mp3 dekoder
>
> To by me celkem zajimalo... ale asi to nebude zadne jednoduche
zapojeni.

DAC3550 a

K chatování je tu http://www.XChat.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz