polarizace mobilu

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:06:01 CET 2004

Neni jednodussi pod vrstvu tapety dat jeste jednu vrstvu alobal? Jen je
treba vyzkouset vhodne lepidlo. Tapetovym to asi nepujde. Kdyz se navazujici
pasy nechaji vice prekryvat, mohlo by to byt dostatecne propojene uz pres
kapacitni vazbu, kdyz se to nahodou lepidlem odizoluje.

> Kazdopadne na odstineni mistnosti bych pouzil radsi sit z jakychkoli
> vodicu (staci treba tenky zvonkovy drat, po obvodu steny je vsechny
> vodive spojit a celek uzemnit, uzly spojene byt nemusi). Zkuste nejdriv
> jen na tu zed co je smerem k BTSce, kdyz Vam to nebude stacit, tak holt
> na celou mistnost vcetne podlahy a pokud Vas nevyzenou tak i stropu,
> cimz vlastne vytvorite Faradayovu klec...

> Zkuste tedy treba dratenou sit, ktera se
> pouziva
> do kralikaren... Jen si overte, jestli jsou ty draty vodive spojene.
Jestli

Kralikarske pletivo je propojene, je zinkovane az po upleteni (teda aspon
to, co jsem kdysi davno kupoval na antenu.

Andel