LM3647

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 12:05:59 CET 2004

Tak - a ted jsem pekne narazil - po neuspechu s MAXimovym nabijecem Li-Ion
jsem uspesne rozchodil zapojeni s timto obvodem (ziskanym jako FREE SAMPLE).
Ted ale nejak nemuzu sehnat firmu, ktera v CR prodava v kusovem mnozstvi
firmu NATIONAL SEMICONDUCTOR. Jde o obvod v cene u vyrobce $2.5 a s balici
jednotkou 36 ks. Chci dat zapojeni i DPS na WEB (modelari nutne potrebuji
Li-Ion nabijet, protoze je pouzivaji k pohonu halovych RC modelu s
elektropohonem), ale zda se mi to zbytecny, jestlize obvod nelze u nas
koupit - byla by to ale myslim skoda - umi toho docela hodne - myslim, ze je
lepsi pouzit takovyto inteligentni obvod, nez obycejny zdroj napeti.

Moje patrani skoncilo u firmy EBV (velkoobchod - minimalni objednavka za
2000DM 8-)))))))) a pak u firmy RYSTON (velkoobchod, minimalne cela balici
jednotka 36 ks).

Poradi nekdo ?

V.Wagner