DIN irda

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:05:59 CET 2004

No jo, ale to o cem oba mluvite (ty + Jirka Libra) je ten 5 pinovy pinhead primo
na desce. Ja mluvim o tzv. ATX form card,
coz je normalni slot do krabice (podobne jako slot na integrovanou zvukovku ktery
ma na sobe jacky+cannon na joystick) ktery
obsahuje PS/2 konektor, konektor na IrDA + 2xUSB (aspon ja ho tak mam. prodava se
v nekolika variantach). no a ten IrDA konektor
je miniDIN s cca 6 vyvody. Potreboval bych rozlozeni tech vyvodu na tomto
konektoru.
d.