Menic pro motor

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:05:57 CET 2004

Zdar,
pred casem se tu mluvilo o menicich pro 3F motory. Zajimave schema menice
vyslo v Prakticke elektronice 12/2000. Me to zaujalo relativni jednoduchosti
a hlavne jsou k dispozici zdrojaky. Chtel jsem si postavit menic k
soustruhu. Bohuzel s timhle rizenim nemam nejmensi zkusenosti, proto jsem se
chtel zeptat, jestli se na to nekdo dival a jaky je vas nazor, jestli se to
vyplati zkusit postavit nebo jestli je to hovadina.
Diky za vase nazory.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv