Detekce prichoziho hovoru v HF sadach

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 12:05:57 CET 2004

Dobry den,
na konci roku mi to montovali a davali tam krabicku, mezi repraky a radio.
Da se to pry resit i pres MUTE (pokud ovsem to radio disponuje takovouhle
funkci)
Z hands free sady jde drat do cerne krabicky s relatkami a ta pri signalu do
mobilu prepojí
repraky na vystup z HF. Velmi jednoduche a velmi ucinne.

Martin