ds1820

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:05:56 CET 2004

At 11:06 17.1.2001 +0100, Kaspar Pavel, Ing. wrote:
>Neco by se naslo, pro jaky ucel to potrebujete ?

Ale, to me ukecal jeden hospodskej, ze by chtel digitalni termostat na
chlazeni piva. Vzhledem k tomu, ze to bude asi spis sponzorsky dar nez
vydelecna cinnost tak chci jit cestou nejmensiho odporu. Dam tam asi malyho
Atmela, LED displej a DS1820. S DS1820 jsem uz delal, celkem mi to chodilo,
ale chtel jsem si prave zkusit ten vypocet pro zpresneni namerene hodnoty.

 Pripadne kam to chcete
>poslat ?

Kdyztak na lkavan@krkonose.cz . Diky moc.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv