Vadna CD ROM

Ladislav Hruška hruska
Středa Březen 17 12:05:55 CET 2004

Dostal jsem vadnou CD ROM mechaniku Lite-on 242 . Protoze je i po pripojeni
uplne "mrtva" , zacal jsem hledat zavadu okolo konektoru pro napajeni. Je
tam soucastka v pouzdre TO92 oznacena 62AP, pod tim je cislo 5202 netusite
nekdo co je to zac? Jeden krajni pin jde na zem, prostredni pres zenerovu
diodu na 12V (po pripojeni napeti je na nem 8V) a treti pin jde nekam k
ostatnim soucastkam a je na nem napeti 5V. Podle oznaceni soucastky na desce
U2 bych hadal , ze jde o integrovany obvod , nebot tak jsou znaceny i
ostatni obvody. Pokud nekdo vite o jakou soucastku jde a co ma dela dejte
prosim vedet .

Predem dik L.Hruska

PS : Pry ta mechanika odesla pri vytazeni privodnich kabelu pri zapnutem PC.