Tepluvzdorne lepidlo

Ladislav Cisar cisar1
Středa Březen 17 12:05:55 CET 2004

No to neni vzadne pripade neni tepluvzdorne lepidlo, ale naopak tepelne
vodivy tmel. Predpokladam, ze jak je obvykle chladic byl na procesoru
pripevnen pouze nejakym tmelem a nikoliv i mechanicky. Tzn. nestaci pouzit
tepelnevodivou silik. vazelinu, ale je nutny tep. vod. tmel. Zkus
http://www.elchemco.cz/main.htm  , ale vetsinou prodavaji prumyslova
mnozstvi. Ja jsem musel koupit nejmesi mnozstvi ca 250g dvouslozk. tmelu za
ca 400Kc.

Lada Cisar

Zdravim vespolek,
upadl mi chladic z cipu na videokarte. Nemate nekdo zkusenost
cim jej prilepit? Predpokladam, ze teplota spoje muze byt cca
100-120 C.  Nikdy jsem nic podobneho nelepil.
        Dik za info  Vladimir Franek

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.

---