Synchronizace monitoru

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 12:05:55 CET 2004

Dobry den vsem na konferenci,

mam tu maly problem. Kamarad mi prinesl monitor 21" a chce
ho pripojit k Mac G4. Tim problemem je to, ze monitor ma pouze
RGB vstupy a synchronizace je tedy na zelene. Prodavaji se takove
krabicky na prizpusobeni ale ty nefunguji. Situace je o to slozitejsi
ze na videokarte je VGA a na redukci Mac (15 pin).
Stahnul jsem si vsechna mozna zapojeni VGA vystupu z karet
a zkusil i rozebrat onu "magickou" krabicku na prevod. Je v ni pouze
odpor (5k), dve diody a hromada prepinacu. Civim tady do toho
uz asi dva dny a ne a ne na neco prijit. No ted ta otazka:

Jak se da sloucit Verical/Horizontal signal na Compositni - modulovany
na zelene?

Asi mi neco unika. Copak se da opravdu prez diodovy mustek sloucit
zelena barva se synchronizaci? Ma nekdo nejaky napad prosim?

S diky Martin