L3103S

Schmidt Jan schmidt
Středa Březen 17 12:05:55 CET 2004

Mam vadnou zakladni desku PC M5ATD od vyrobce Biostar. Je videt utavena
soucastka v blizkosti procesorove patice.
Vypada to jako tranzistor - 3 vyvody a je priplacnuta telem k desce.
Napis na soucastce je tento.
L3103S
dalsi radek - 	I R  849E (mezi  pismeny I  R je znak diody)
dalsi radek - 	38 o 39    (jednotliva cisla se nalezaji nad nozickami)
Je to dobra deska a bylo by ji skoda, tak bych se chtel pokusit vratit ji k
zivotu pokud neodeslo i neco dalsiho.
Pokud nekdo vite co by to mohlo byt, pripadne moznou nahradu - napiste mi.
Dekuji za kazdou snahu.

Schmidt	e-mail: schmidt@diamo.cz