Vadna CD ROM

Ladislav Hruška hruska
Středa Březen 17 12:05:55 CET 2004

> To by me zajimalo co by to teda bylo za mechaniku a za ovladac, ze by
> se dikazala takhle odprogramovat :-)
> Otazkou je jestli se takhle chova i jinde, a jestli vubec neco odebira
> ze zdroje, podle toho by slo usoudit, kde je chyba.
>
> Ma ta mechanika na celnim panelu nejake ovladani, nebo jen cudlik na
> vysunuti?
> zkusit ji na nejakem externim zdroji, jestli alespon reaguje a vysouva
> suplik. Tim by bylo jasne, ze napajeni je viceme OK, pak bych se zameril
> na nastaveni jumperu Master/Slave atd. taky se mi stalo ze jsme si hral
> [...]

Nefunguje na zadnem dostupnem PC , nereaguje na nic , z celniho panelu se da
pouze otevrit suplik ,ale ani to nejde , neblikne ani ledka , ani se
necuknou motory. Kdyz se pripoji k jine CD-ROM na stejnou ksandu (jumpery
jsou dobre jedna Master druha Slave ), nenajde se ani jedna CD-ROM .
Odber ze zdroje zmerim vecer a dam zitra vedet.

L.Hruska