LM3647

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 12:05:53 CET 2004

> I ja se snazim vymyslet inteligentni nabijecku, s 80C552, problem mam s
> menicem
> 12V-> 12-35 V (laditelnych napetovym vstupem menice) 4A.
> Zatim jsem neubastlil nic co by rozumne fungovalo (myslim ten menic)
> Jinzak nabijeni/vybijeni NiCd, NiMH, Pb clanku s napetim < 10V mi funguje.
> Cely algoritmus nabijeni je v procesoru, ven (do PC) chi posilat jen
> namerene prubeh pri nabijeni, prubehy testu kapacit, vybijeci charky,
atd..
> HB

Vidim, ze na netu jsou poukryvany skupiny nadsencu, vsichni delaji to same,
ale zadny ne a ne se dobrat kloudneho vysledku. To co popisujete se ale uz
vyrabi - modelari to znaji pod nazvem PPI2 (Power Peak Infinity II) a je to
v beznem prodeji v kazde modelarske prodejne. Napajeni 12V a nabijeni a
vybijeni 1-30 clanku a to proudem az 5A s prenosem informaci do PC (opacne
bohuzel ne). Jinak u nas vazneme na podobnych problemech. Jenom zatim
nezkousime STEP-UP menic, ale napajime to radeji z trafa o vetsim napeti a
zkousime jet STEP-DOWN. Potykame se ale se spoustou problemu od zahrivani az
po nelinearitu, tepelny drift, problemy s nizkymi proudy a spoustou dalsich,
ktere zatim neumime vyresit, ale snazime se to naucit. Cil je 0-5A nabijeni
/0-5A(mozna vic) vybijeni na vystupu.

VW