Nabijeni Li-on Sony

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:05:53 CET 2004

Ja bych mel taky dotaz ke kamere Sony s Lion baterkou. Napajec ma 8,4 V a
kolik muze mit baterka aby to funovalo, nevim. Mam baterku (neco na zpusob
prirucni elektrarny) NiCd s kapacitou 6 Ah a nevim, kolik clanku tam muzu
pripojit misto puvodni Lion baterky. Libilo by se mi i pripojit ji misto
napajece a dobijet z ni Lion baterii. Jen nevim, jestli to musim
stabilizovat a s jakou presnosti. Kdyz tam dam 7 clanku, bude to mit od 7,7
(1,1 V/clanek) do 9,45 (1,35 V/cl). Bude to vadit? Mate s tim nekdo
zkusenosti?

Andel

Info"
Chtel