Shema od XY4140 ?

Ales Kohout kck
Středa Březen 17 12:05:52 CET 2004

Zdavim, nekdo mi s programem k tomuto plotru zaslal i cast oskenovaneho
schematu k tomuto plotru, ale neni cele, jen vysek Proto bych chtel
dotycneho (bohuzel uz nevim, kdo to byl) nebo kohokoliv jineho, kdo vlastni
toto chema poprosit, zda by jej nemohl oskenovat cele a poslat. Dekuji.

Pro zajemce o programy k tomuto plotru - ted jsem cele dopolodne
zaneprazdnen, ale odpoledne nekam umistim ty programky, ktere se mi podarilo
posbirat. Takze zitra uz urcite budou nekde k dispozici. Dam vam tady vedet.

Ales Kohout
ales.kohout@atlas.cz