PS2

Čermák Zdeněk Zdenek.Cermak
Středa Březen 17 12:05:52 CET 2004

U "normalniho" pocitace mys a klavesnice zamenitelna neni, ale prave jsem
ted dostal do ruky neco pro me noveho. U notebooku jen jeden konektor do
ktereho se zapoji kabel zakonceny dvema zdirkami pro klavesnici a mys.
Zdirky jsou oznacene kam co prijde. Kabel ma na sobe klasicke zalite
konektory a nezda se, ze by se do nich vesla jeste nejaka elektronika.
Ohmmetrem jsem to nemeril. Nevim jak se to dohodne (pokud je to spojene
paralelne) venku (v kabelu), v pocitaci mozna je ten vstup prepinany (?).