Re2: PS2

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:05:51 CET 2004

> Zdirky jsou oznacene kam co prijde. Kabel ma na sobe klasicke zalite
> konektory a nezda se, ze by se do nich vesla jeste nejaka elektronika.

jestli se pamatuju dobre...
Na nekterych noteboocich je PS2 konektor, co umi mys i klavesnici. Jak je to
udelane, moc nevim, ale pokud je treba rozdvojit tenhle port, je na tom
konektoru nejen std zapojena PS2 klavesnice, ale na dalsich dvou nepouzitych
pinech jsou vytazena data a hodiny pro PS2 mys. Ta origos rozdvojka ty piny
jen dovede na spravne misto na mysi zasuvce a data a hodiny pro klavesnici
jenom posle dal do konektoru klavesnice. Tahle rozdvojka je obcas normalne
ke koupi, ja ji koupil v kramku v bocni ulici nad metrem Strasnicka.

Vena Kovar