Spinani 230V + cas v PC

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:05:51 CET 2004

Diky za tipy. A jak je to bude fungovat se zarivkama, jak moc se u nich musi
pocitat s indukcnosti?
Jiri Libra

O.T.P.S.: Pro ovladani urciteho HW potrebuju presne merit cas. (Aspon s
rozlisenim na 1ms).
Nasel jsem funkci WinAPI getTickCount( ), ktera pocita milisekundy od startu
win opravdu s rozlisenim 1ms. Netusi nekdo, kde to win berou? Normalni cas
se posouva pri preruseni casovace jednou za 55ms. Existuji naky hodiny
procesoru nebo tak? Ctenim citace casovace se mi to moc nedarilo.