meric prutoku paliva

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 12:05:50 CET 2004

Ted jsem si vzpomnel, jeden znamy si neco podobneho vyrabel jeste za
bolsevika, pouzil jakesi "hodiny" na mereni vody, namontoval je na
hadicku a nejakou dobu s tim jezdil, pak si podle mnozstvi
natankovaneho benzinu a udaje na hodinach vypocital kalibracni
koeficient, zabastlil tam nejakou ledku a fototranzistor, zavislost
frekvence na prutoku prohlasil za linearni a dal tam ruckovy merak s
kodanem jako integratorem. Nevim, jestli ty udaje byly verohodne, ale
aspon mu to ukazovalo hodne-malo.

Ales Prochaska