usporne zarovky 2

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:05:50 CET 2004

Nekomu to svetlo vadi a nekomu ne. Ja mam takovy neprijemny pocit, jako by
to pichalo do oci. Nevim, nemam to nikde potvrzene, ale myslim si, ze to
vyzaruje UV, co proniklo luminoforem a sklem. V predsini mam tu zarivku ve
sklenene kouli a tak strasne mi to nepripada. Nebo uz jsem si zvyk. Uz mi i
zena zakazala ty zarivky davat do bytu. S tema barvama to je podezrele i
jinak. Zarivka muze svitit bile, zlute, naruzovele atd., ale kdyz pri tom
svetle fotim nebo natacim na video, je to zelene.

Andel