Videomodulator - (vysilac)

ondra@nem.pce.cz ondra
Středa Březen 17 12:05:50 CET 2004

Ahoj,
> [...]
> vystupnim vykonem dostatecnym na prenos obrazu cca do 1 km (na primou
> viditelnost) a napajenim pokud mozno 5V? Rad bych si do dalkove ovladaneho
> modelu letadla zabudoval kameru ;). Dal by se i pouzit TV modulator z
> pocitace Didaktik Gama co se mi vali doma a dodelat k nemu nejaky zesilovac
> (ovsem nevyhodou je napajeni 12V)? Jako kameru jsem uvazoval nejakou tu CMOS
> z poslednich AR (napajeni i rozmery by byly ok).
> Co je dulezite, aby modulator mel co nejmensi rozmery, co nejmensi napajeci
> napeti a spotrebu, no proste idealni obvod.
Na jakem pasmu hodlas vysilat ?? Pokud bys byl radiomater
muzes provozovat ATV (amaterska telvize) v pasmu 1296MHz.
Takoveto zarizeni neni problem postavit. V uschovne nechvam par
zapojeni. Jedna se o vetsinou budice s vykonem asi 10-20mW. S
rozumnou antenou to funguje na slusnou vzdalenost. Je to mozne
prijimat na beznem satelitnim rx. Je dobre na vstup jeste pridat
nejaky predzesilovac.

Ondra OK1CDJ

> dix
> Martin